Thursday, March 25, 2010

انا عبد الكويم

10 comments:

Anonymous said...

اسمه عبكويم
الواد علي قنديل دا بلدياتي

فارس عبدالفتاح said...

اولا ك انت كنت فين المدة اللى فاتت

ثانياً : انت بجيب العيال دي منين

ثالثا : انت باين عليك زي حلتنا متربي وسط الناس الغلابة ، وده اجمل حاجة فيك .. يا محمد

لان روح ابن البلاد جواك

فارس عبدالفتاح said...

ايه ده يا محمد ده انا سمعت الفيديو اكتر من تسع مرات

انا في الاول افتكرت ان الواد ده بيمثل لكن على ما اعتقد اني كنت غلطان الواد ده وكل الشباب اللي زيه ضحايا .. ضحايا نظام فاشل في توظيف طاقات شبابه وموارده الطبيعية

الله خرب بيت حسني واللى مع حسني الناس مبتقعدش مع نفسيها كده وتعيد حساباتها خالص ومبيجيش عليهم لحظة ضميره يأنبه او يفتكر ان الناس دي مسؤول عنها ادبيناً والاخلاقياً

بلاش ادبيناً او اخلاقياً طيب مفيش اي احساس نهائي بالناس الغلابة دي

mohamed hassan said...

معلش يا جماعة
انا فعلاً كنت مختفي
بس عشان كنت بانقل نقلة جديدة في حياتي
و عموماً انا هاكلمكوا كلكوا تليفونياً
يمكن بكرة بس يا فارس
لو سمحت ابعتلي رقم تليفونك في تعليق لان رقمك مش عندي
و انا مش هانشر التعليق طبعاً بس عشان نتكلم كلنا
عشان اقول لكوا اللي حصل
تحياتي ليكوا كلكوا و فعلاً واحشني جداً

mohamed hassan said...

و نبقي نتفق على وقت اكلمكوا فيه كلكوا
تمام كدة

Unknown said...

تسعه الا ربع صباحا ..يااخوانا دا انا بصحي علي الظهر لان نظام شغلي مختلف

ماعلينا ...انا سعيد والله بالمكالمه دي وياريت تتكرر في وقت احسن..ولو رجعت مصر يامحمد يبقي ياريت تبلغنا ونتقابل

فارس ...بيقولك مره واحد صعيدي
:D
هشوف الفديو وراجع تاني

فارس عبدالفتاح said...

معلهش يا محمد انا أسف التليفون خلص شحن فجأة

والله انا مقدرش اوصفلك انا سعيد اد ايه .. وياريت الاتصال ده يتكرر

معلهش فعلاً والله انا أسف .. ومستنيك تكررها

سلام يا بطل

فارس عبدالفتاح said...

/ يا رامي

انا فعلاً كنت عايزك تكمل معنا لكن اظاهر ان تليفونك انت التاني خلص شحن

لكن والله سعيد جداً بسماع صوتك انت ومحمد ويا ريت تشحن كويس بعد كده


اهاهاهاهاها


يا ريت يكون الاتصال بيننا متواصل ودائم

Unknown said...

الكاراكتر بتاع المدمنين اللي بالمنظر ده (خروج حروف في غير اماكنها مع شد غضلي في جفن العين بالاضافه لتوظيف غريب للكلمات ) اتحرق علي الشاشه

علي اعتبار انه مابيمثلش

ماهو اصحاب السوء دول هما اللي اختارهم بنفسه وعليه يتحمل نتيجه اختياره ...انا مثلا كنت فاشل الفتره الاولي من حياتي في مرحله ابتدائي واعدادي نتيجه اني كنت مصاحب شله الشارع..فجأه وبدون اي مقدمات قطعت علاقتي بولاد الاقحبه دول اللي كانوا هيرجعوني لورا ولاحتي السلام ونجيت بنفسي وكل واحد يتحمل نتيجه اختياره

Unknown said...

لا يافارس ..مش مسأله شحن ..انا فجأه لقيت نفسي اوت ..حاجه كده زي اللي اخد
kick
من الادمن في
irc chat

:D