Sunday, March 01, 2009

الادب و الدين و الاخلاق و انا و انت.......

كثير من متصفحي هذه المدونة
يكتبون لي انتقادات واسعة لكثرة الالفاظ الجارحة - وجهة نظرهم-
و الخروج عن الاداب العامة - برضه وجهة نظرهم-
و برضه كتير منهم بيقوللي " الدين و حرام و عيب و بلاش كدة و هتقول اية لربنا "
و ينهيها دوما حين اسخر من كلامه و احرق دمه بتفنيدي لحججه و يطلع حمار صغنن
بكلام من نوعية " كس امك و يا ابن ..... اللامؤاخذة و كدة يعني".
اذن فهاهي توضيحات لاصدقائي الخنازير الصغار:
# علاقتي بالدين هي علاقة بيني و بين ربنا
اي واحد تاني يتكلم فيها يبقى لا مؤاخذة ابن مت.....
ماحدش عينك قاضي يا ك.. امك
عشان تحكم على الناس.
-رد مختصر اهو و بيجيب من الاخر-.
# الحياة اختبار
و انا مش مطالب اكون من المتفوقين بتوع 99.9
و برضه مش من الساقطين
انا باحاول على اد جهدي.
اعتبر نفسي طيبا لا اوذي احدا.
و اتمنى الخير للجميع
كذلك صادق مع نفسي و الغير
و لا اخون احدا و احترم كلمتي.
اراقب تصرفاتي بموضوعية
و لكن كل ما سبق
لا يمنع اني قليل الادب مع ولاد الوسخة
و دا حقي لان السكوت علامة المنيكة مع الحمير.
اخيرا اقول لقاريء المدونة الكريم:
مش عاجبك كلامي ما تجيش تاني يا كس امك.-و دي شتيمة محبة يعني-
حاجة كدة زي ضربة المطوة العياقة اللي بيعوروا بيها بعض في الحجز قبل ما يمشوا.
و لو عاجبك الكلام يبقى اصحاب و حبايب
و انا و انتا هنتحرق مع بعض في جهنم بتاعة ملتزمين اخر زمن
نياها ها هاهاهاها
.

1 comment:

A-K said...

كلامك في الجون, اللهم كتر من أمثالك

لا بجد البلوج جامد

شوف البوست دي بتقول معني شبه اللي انت بتقوله ده
http://egyptologia.blogspot.com/2006/11/wael_19.html

تحياتي