Sunday, March 22, 2009

رد و توضيح على الناشرين المؤدبين

الرد ده لمحرري الجرايد العبيطة
و بعض اصحاب المنتديات
و الكلام ده مش شكرانية في نفسي و لا في الكلام اللي انا باكتبه
عاوز تنشر بوست انشر يا روح امك ما حدش قالك حاجة انا لا خدت من حد فلوس و لا مستني من مصر كلها اي حاجة و انا اصلا سايبهالكم مخضرة٠
و ان واحد يقولي اشيل الشتيمة عشان نقدر نحط لينك المدونة فأنا آسف و الله٠
أنا قليل الادب و الله عاجبك يبقى كويس مش عاجبك السوق مليان جزم٠
و بعدين تتكلم على العلاقة بربنا و الشتيمة قولناها للحمير انا طمعان في رحمة ربنا ان شاء الله و كل واحد يبص على نفسه و انا مش عاوز 99 % احنا عاوزين ننجح بس انا كويس مع الناس و اخلاقي عنواني٠
بطلوا يا اولاد القحبة المنيكة باسم الدين٠
قال مش عاوزني اشتم قال و هو انتوا كدة و النبي ما يتسبلكوش الدين؟
دا انتوا تكفروا العفريت يا اولاد الكلب٠
مصنف تحت:
توضيحات ووجهات نظر

No comments: